aku sayang hang.

Assalamualaikum and hi :)


Sihat semua? petang ni i balik,heww nak jadi unggul tak mau balik lambat. Ma suruh balik so i ikut. PPT start 14hb Mei ni, balik ni bawak balik punya la banyak buku, kononnya nak study. Hmm study nya sikit je ha, tak tahu la masuk ke idok. Homework mmg tak sentuh. Ya Allah tak tahu nak cakap la takut  nya sekarang. Seriously takut. Title dia sayang hang kan? okay bukan sayang lelaki okay. hmm, lately i memang selalu sangat gaduh dengan membe-2. ada je tak kena. entah la tak tahu nak cakap macam mana tapi mmg sedih. Gaduh tu means ... sorry, aku tak dapat jadi kawan yang terbaik untuk korang. aku tahu sepatutnya aku bangga ada kawan awesome macam korang, aku sedih aku nangis sebab Mr Supreme korang yang datang pujuk aku. korang memang memahami aku. tapi aku tak dapat jadi yang terbaik untuk korang. aku tak sebaik korang, aku tak awesome mcm korang.aku tak reti nak jaga hati korang. aku mintak maaf. banyak kali kita gaduh kan? for sure ada mencarut kan? dulu kita pernah kata nak kurangkan mencarut kan? why not kita stop kan terus? tapi itu lah, benda simple je bodoh bangang semua keluar. Ya ALLAH. Banyak dosa kita kan? aku bukan na ber-ustazah kat sini. hmm, aku jarang menangis sebab kawan. tpi kat Bainun, aku belajar menangis sebab kawan yang menyakitkan hati. menangis sebab terasa dengan perangai kawan yang drop aku. Aku malu dengan korang wehh. korang baik dengan aku. aku tak balas apa yang korang buat dekat aku, why korang still boleh terima aku? percaya lah weh, gaduh mcm mana pun kita. Aku still sayang korang. tak pernah aku ada niat nak putus kawan. Hope kita tak gaduh teruk dah ek? aku dah tak sanggup syg-2 ku. Kita sama-2 jadi kawan awesome okay semua ? I love you :D


  • Nurul Najihah Mior Rusli
  • Nur Aliyah Nabilah Mohd Ammar
  • Siti Nurul Aziera MDesa.
  • Nur Humaira Mohd Zahari
  • Zafirah Abd Ghani
  • Nur Liyana Abd Hadi
  • Nur Izyanti Syazani Mohd Badron
  • Nurul Shafikha Izzuana Mohd Zahari
  • Nur Ainnabila Nor Aziman




Aku sayang hangpa