#fact6




Assalamualaikum semua.Hikhikhik,Hmm gong xi fa cai! Balik cuti one week kali ni sedih sangat sebab I ada problems sikit dengan Najihah and Syahirah.So sad bila fikir balik benda ni jadi disebabkan ego aku sendiri.Yes i know.Bismillahirahmanirahim hope Jiha and Iera baca post ni T.T Jiha,since kita form1 pun kita dah rapat kan.Bila kita 4 jalan mesti semua kata Gang C3,Know what time form1 form2 aku lagi banyak cerita dekat kau daripada aliya sedangkan katil aliya sebelah aku.Aliya pun terasa,aku tau sebab tu bila naik form3 aku mula cerita dekat dia everything yang jadi yang buat aku happy aku sedih or else.

Aku nak cerita dekat kau mcm mana aku cerita dekat Aliya,tapi aku sedih plus kecewa gila bila dengar kau cerita everything dekat Kak Fyka,Zafira,Syahirah.Aku? Hmm,mulamula aku boleh terima aku percaya mesti ada sebab kan?Tapi lamalama aku mcm makin pelik dengan perangai kau.Seriosly aku rasa macam kau dah tak nak cerita apaapa dekat aku sebab aku ni kan suka main-2 cakap kau gedik semua.sikitsikit aku cakap kau perasan,Maybe kau terasa.Aku taktahu.Aku mengaku mulut aku ni lepas sikit.Rasa nak semboq aku balun ja.Pasal crush kau tu aku tak amik port pun bila kau cerita everything dengan Kak Fyka .sebab apa? Sebab aku tahu kau memang takkan cerita dekat aku dah.Aku terima weh.Aku nak cerita pasal kelas,pasal Aril pasal jealous and what,aku dah tawar hati sebab apa?kau memilih turun c11 naik c8 untuk cerita everything pasal crush kau.So then?Kalau orang nak kata aku bodoh sebab jealous dengan kawan sendiri.
K aku mengaku lah kot.Mana tak?dulu kita rapat and now? So najihah,im really sorry for all the tweets.Memang khas untuk kau really.Satu je aku mintak,aku tak harap kita boleh rapat mcm dulu.Cukup lah sebagai kawan-kawan.Untuk sharing semua benda,bukan dengan aku lagi.Jangan tulis nama aku atas sekali dah eh selama ni.The name have to change.Aku tak nak and aku tak mintak benda ni jadi mcm ni tapi ini je lah yang mampu buat aku terima kita dh tak mcm dulu.

Aku penat menangis sebab kawan dekat Bainun.Aku dah menangis sebab Rizqin sebab Fida sebab Aziera sebab Myra sebab Zafirah.Cukup lah.Kau dah ada membe yang sekepala dengan kau yang boleh jadi listener setia kau,k dah cukup la.Take care of her.Jangan sampai dia terasa okay?And aku akan menjalani kehidupan seperti biasa lah.Kawan baik?Haha tak ada pun takapa.Asalkan ada kawan.Setahun je lagi K


 

Syahirah,kau tak bersalah langsung dalam problem ni.yes,aku yang bodoh aku tahu,Dah dah jangan nak terasa sangat dah,aku okay la.Tengok ni aku okay :D Take care of Najihah.Jadi listener yang baik Hikhik dia tu pekak sikit :P Sorry for these 3 days tweets.Buddyz takkan terpisah Miahahaha :P

Hikhikhikhik poyo gila ayat kan?Kbye mohshiiiii xOXo






No comments:

Post a Comment