#fact7

Assalamualaikum semua.Alhamdulilah problem jiha and iera dah settle lah rasanya.Hikhik.so hows day cuti ni?Hmm kalau I mesti lah no jalan jalan at all.Lepaking with kawan lama?Hmmm theyre no longer my friends.Sadlife gila kalau nak tahu.Aku senyum kat kome takkan kome tak nampak weh Leya Pieya?So sad gila.Yela masing masing bawak haluan kan?Syarifah dgn aku je kan yang bersalah sebab tinggal kome terkontangkanting dekat sana.Aku taktahu mcm mana nak balik sekolah sana balik next year kalau mcm ni perangai kome.Please weh.Aku tahu segala status segala tweets tu untuk aku and Syarifah.Tapi fyi lah,Syarifah pun dah tak contact weh?Mana tau dia dapat MRSM okay.Tak layan lah kita.Tapi apa sal kome nak kata 'KORANG KAN PANDAI' Hello,budak Convent most of them pandai okay.And korang budak Convent,apa lagi ni?

Hmm,ini lah pengakhiran dia kan?Masing-masing bawak diri.Korang pun dah berjaya jumpa gang yang hot gila meletup sangat sampai lupa aku.Tahniah beb.Esya,aku nampak kau je yang still ingat aku.Thanks beb.Aku harap berkekalan.Hikhik.Kau ni jealous sangat dengan aku pasal adam tu an?Hello na amik la.I takmau okay Kikikiki,ye la dia sweet tapi kau mcm tak kenal je aku.Aku nak yang rock sikit.Takmau yang tangkap leleh.Meleleh ayat geli ketiak aku ja.Haaaaaaa ingat tak kita selalu guna ayat cenggini? Hikhikhik.:P

Adam,thanks for the sweetest text in the morning even ANNOY gila.hikhhik me so terharu tapi mcm I selalu kata,jangan berharap sebab i takpernah bagi you apa apa harapan.okay?take care of you family first okay.Hmmm thanks awaksssssss :0

Kbye mohsggggggggggiiii xoXO

No comments:

Post a Comment